تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




هدایای مقام معظم رهبری بین دانش آموزان بی بضاعت فراشبند توزیع خواهد شد

ساعت: 15:22 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1043881

رئیس آموزش وپرورش فراشبند: تمامی دانش آموزان روستایی و دانش آموزان بی سرپرست و ایتام شهرستان فراشبند مشمول هدایای مقام معظم رهبری (با بهترین کیفیت و برند تجاری) شده اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نخل بیدار حبیب اله عوض پور مدیر آموزش و پرورش فراشبند از توزیع هدایای نهاد بنیاد علوی که زیر نظر مقام معظم رهبری می باشد, در بین دانش آموزان روستایی و بی سرپرست و ایتام خبر داد.

وی افزود: تمامی دانش آموزان روستایی و دانش آموزان بی سرپرست و ایتام شهرستان فراشبند مشمول هدایای مقام معظم رهبری (با بهترین کیفیت و برند تجاری) شده اند.


وی خاطر نشان کرد: با پیگیری های لازم امروز شاهد یک حرکت ارزشی هستیم که ارمغان بزرگی نصیب فرزندان روستایی و بی بضاعت این شهرستان گردیده وان شاء الله مورد رضایت خانواده ی آنان نیز واقع می شود.


عوضپور ضمن تقدیر از افرادی که از  بنیاد علوی تهران که به این شهرستان آمده بودند بیان داشت:  این اقدام خداپسندانه به طور قطع و یقین در دانش آموزان شوق و نشاط ایجاد خواهد نمود و از توجه وعنایت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به دانش آموزان مناطق محروم تشکر و قدردانی می کنیم.


عوض پور در پایان ضمن آرزوی طول عمر باعزت برای مقام معظم رهبری (مدظله العالی) یادآورشد که در دهه سوم دی ماه ۱۳۹۵ بیش از ۴۱۰۰ جلد کتاب کمک آموزشی از برندهای برتر از طرف بنیاد علوی (هدیه مقام معظم رهبری) برای استفاده دانش آموزان به کتابخانه های مدارس متوسطه دوم اهداء شد و علاوه بر آن تمامی دانش آموزان کلاس های سوم و پیش دانشگاهی در ۸ آزمون (سوم ۳ و پیش دانشگاهی ۵ آزمون) رایگان شرکت می کنند.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «هدایای مقام معظم رهبری بین دانش آموزان بی بضاعت فراشبند توزیع خواهد شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..