تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فرار 3 مظنون قتل برادر رهبر کره شمالی به دبی

کد خبر: ۴۸۳۹۵۳

۱۲۷  بازدید

یک مقام رسمی مهاجرت اندونزی روز دوشنبه اعلام کرد سه نفر از چهار مرد کره شمالی مظنون به قتل 'کیم جونگ نام' برادر ناتنی رهبر کره شمالی به دبی در امارات متحده عربی رفته اند.

خبرگزاری ایرنا: یک مقام رسمی مهاجرت اندونزی روز دوشنبه اعلام کرد سه نفر از چهار مرد کره شمالی مظنون به قتل 'کیم جونگ نام' برادر ناتنی رهبر کره شمالی به دبی در امارات متحده عربی رفته اند.

مالزی روز یکشنبه اعلام کرد چهار مرد کره شمالی مظنون به هدایت ترور 'کیم جونگ نام' در شب حمله از مالزی گریخته و به اندونزی رفته اند.

به نوشته تارنمای شبکه خبر آسیا، 'آگونگ سامپورنو' مقام رسمی مهاجرت اندونزی گفت که سه نفر از چهار مرد کره شمالی وارد چاکارتا شده و با یک پرواز از پایتخت این کشور جنوب شرق آسیا در شب حمله به دبی رفته اند.

'کیم جونگ نام' روز دوشنبه هفته گذشته در فرودگاه کوالالامپور مورد حمله دو زن با اسپری مسموم قرار گرفت و قبل از رسیدن به بیمارستان 'پوتراجایا' پایتخت ستادی مالزی درگذشت.

این دو زن که دارای گذرنامه های اندونزی و ویتنام هستند به همراه یک مرد از کره شمالی و یک تبعه مالزی در ارتباط با این قتل توسط پلیس مالزی دستگیر شده اند.

پلیس مالزی اعلام کرده است 'ری جی هیون' 33 ساله، 'هونگ سو هاک' 34 ساله، 'جونگ گیل' 55 ساله و 'ری جای نام' 57 ساله چهار شهروند کره شمالی نیز در شب قتل برادر رهبر کره شمالی این کشور را ترک کرده اند.

این افراد گفته می شود مغز متفکر ترور 'کیم جونگ نام' هستند.

'کانگ چول' سفیر کره شمالی در کوالالامپور روز دوشنبه به وزارت امور خارجه مالزی احضار شد تا در خصوص ادعایش در مورد تاخیر عمدی مقامات محلی مالزی در تحقیقات قتل برادر رهبر این کشور توضیح دهد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فرار 3 مظنون قتل برادر رهبر کره شمالی به دبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..