تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شرایط نامعلوم دژاگه برای بازی در تیم ولفسبورگ

کد خبر: ۴۸۳۹۴۵

۳۴۵  بازدید

شرایط کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران برای بازی در تیم بوندس‌لیگایی ولفسبورگ همچنان نامشخص است.

خبرگزاری تسنیم: اشکان دژاگه که در آخرین روز فصل نقل‌وانتقالات ماه ژانویه به تیم ولفسبورگ پیوسته بود تاکنون هیچ نقشی در این تیم آلمانی ایفا نکرده است. او به دلیل عدم دریافت کارت بازی نمی‌تواند برای تیم جدیدش در بوندس‌لیگا بازی کند و پرونده‌اش به فیفا ارجاع داده شده است.

اشکان دژاگه سه هفته پس از حضور دوباره‌اش در بوندس‌لیگا همچنان در نقش تماشاگر تیم ولفسبورگ قرار دارد. این ملی‌پوش ایرانی که در سال 2012 میلادی ولفسبورگ را ترک کرده بود ماه ژانویه 2017 میلادی از تیم العربی قطر راهی تیم پیشین خود در بوندس‌لیگا شد.

انتظار بیهوده و بی‌نتیجه باشگاه ولفسبورگ جهت صدور مدارک اشکان دژاگه برای بازی در تیم جدیدش از  سوی فدراسیون فوتبال قطر باعث شد تا  سران این باشگاه مطرح آلمانی دست به دامن فیفا و فدراسیون فوتبال آلمان شوند.

اشکان دژاگه در این شرایط با توجه به بی‌پاسخ ماندن درخواست رسمی باشگاه ولفسبورگ از طرف فدراسیون فوتبال قطر در مدت زمان 15 روز می‌توانست به صورت خودکار در ترکیب تیم جدیدش به میدان رود. این قانون باعث می‌شد تا تیم ولفسبورگ در دیدار اخیرش برابر بورسیا دورتموند از اشکان دژاگه بهره ببرد اما باز هم نام این ملی‌پوش ایرانی در فهرست قرار نگرفت. ظاهرا فیفا با ارسال نامه‌ای خواهان دست‌ نگه داشتن باشگاه ولفسبورگ برای استفاده از دژاگه در این دیدار شده بود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شرایط نامعلوم دژاگه برای بازی در تیم ولفسبورگ»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..