تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




زیدان و پافشاری بر سیستم چرخشی

کد خبر: ۴۸۳۹۴۰

۶۵۶  بازدید

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید همچنان بر سیستم چرخشی خود تاکید دارد و آن را ادامه می‌دهد.

ورزش سه: روز شنبه که رئال به مصاف اسپانیول رفت، زیزو به چندین بازیکن اصلی خود از جمله مودریچ، ناواس و بنزما استراحت داد که این تعویض ها باعث تعجب هواداران شده بود. کیکو کاسیا که پس از حذف رئال از جام حذفی نیمکت نشین شده بود، در درون دروازه رئال قرار گرفت. ناچو فرناندز نیز جانشین مارسلو شد تا مدافع برزیلی استراحت کند و په‌په، برای اولین بار پس از ماه دسامبر در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت و جانشین راموس شد.

ایسکو در خط میانی به میدان رفت تا رقابت کوچکش با خامس که در چمپیونزلیگ فیکس شده بود ادامه پیدا کند. متئو کواچیچ، لوکاس واسکز و آلوارو موراتا همگی از ابتدا در ترکیب قرار گرفتند و زیدان، قدرتش را در استراحت دادن به راموس و رونالدو بدون ایجاد هیچگونه مشکل روحی در تیم نشان داد تا سپیدپوشان به ادامه تلاش برای قهرمانی ادامه دهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «زیدان و پافشاری بر سیستم چرخشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..