تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




شخصیت های دیزنی و شباهت جالب توجه مدل ها به آنها(1)+تصاویر

تاریخ انتشار : دوشنبه 20 / 02 / 2017 مشاهده : 291 سایر خبرهای : مطالب گوناگون RSS اشتراک گذاری:

در دنیای کارتون ها و انیمیشن ها، تمام غیر ممکن ها ممکن می شوند و هر چیزی می تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد. ما در آثار کارتونی شاهد آن هستیم که قوری ها به حرف درآمده و یا حیوانات زندگی مشابهی با انسان ها دارند.

شخصیت های دیزنی

شخصیت های دیزنی | در دنیای کارتون ها و انیمیشن ها، تمام غیر ممکن ها ممکن می شوند و هر چیزی می تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد. ما در آثار کارتونی شاهد آن هستیم که قوری ها به حرف درآمده و یا حیوانات زندگی مشابهی با انسان ها دارند.

در این میان، شخصیت های ساختگی انیمیشن ها بیشتر از سایر موارد خود نمایی می کنند. از جمله مشهور ترین آن ها می توان به پری دریایی، بِل و سیندرلا اشاره نمود. اما بر خلاف صحبت های گفته شده، آن ها همزادهایی در دنیای واقعی دارند.

تصاویری که در ادامه خواهید دید، مدل هایی را نشان می دهند که از نظر چهره و ظاهر شباهت زیادی به شخصیت های مشهور انیمیشن های والت دیزنی دارند؛ به گونه ای که انگار نقش اصلی کارتون های دیزنی از روی آن ها ساخته شده است. به تماشای عکس های زیر بنشینید تا به شباهت خیره کننده آن ها پی ببرید.

لیلی کول و مریدا

شخصیت های دیزنی

داوتسن کروس و سیندرلا

شخصیت های دیزنی

ساشا لوس و پرنسس کیدا

شخصیت های دیزنی

لیلی آلدریج و پوکاهانتس

شخصیت های دیزنی

کندال جنر و سفید برفی

شخصیت های دیزنی

روزیاتو

شخصیت های دیزنی و شباهت جالب توجه مدل ها به آنها(1)+تصاویر اخبار مرتبط :



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «شخصیت های دیزنی و شباهت جالب توجه مدل ها به آنها(1)+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..