تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آزاده صمدی: جامعه ناپاک است, نمیتوان به دوران اصلاحات بازگشت! +تصاویر

آزاده صمدی در گفت و گویی درباره مشکلات جامعه ایران و سینمای کشور صحبت کرد.

آزاده صمدی

آزاده صمدی 

آزاده صمدی بازیگر زن سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها نمایشی با عنوان «آیس لند» را روی صحنه دارد در گفتگویی تفصیلی که به بهانه این اجرا از رویاهایش برای بازگشت به دوران اصلاحات با روی کار آمدن دولت یازدهم گفته و البته رسوخ بیماری در سینما به تبع کل جامعه.

آزاده صمدی

 آزاده صمدی می گوید:
ما در دوران اصلاحات آزادی تئاتر و سینما را دیده بودیم و در آن شرایط نفس می‌كشیدیم. صف‌های طولانی جشنواره‌های فیلم و تئاتر فجر فراموش شدنی نیست. روزگاری كه فرهنگ و هنر اهمیت داشت.به هرحال برایم روشن بود چه اتفاقی در حال رخ دادن است و بر همین اساس سعی كردم با انداختن رای به صندوق نظرم را اعلام كنم. در نهایت وقتی دولت روحانی سر كار آمد همه‌اش به این فكر می‌كردم كه آیا واقعا امكان دارد به آن سال‌ها بازگردیم؟ ولی خب گذر زمان نشان داد كه قطعا چنین اتفاقی نمی‌افتد و نباید امید زیادی داشت.

بازیگر «50 کیلو آلبالو» با اشاره به این تصور عوام که سینما پشت صحنه سالمی ندارد اظهار می دارد:
معتقدم سالم ماندن در هر حرفه‌ای كاملا به روحیات و ذهنیات اشخاص بستگی دارد. مثلا عده‌ای بیان می‌كنند «سینما كثیف است.» خب مگر سینما جزیی از جامعه نیست؟ و آیا همه‌چیز در جامعه پاك و پاكیزه و تمیز است؟ به نظرم كاملا به زاویه دید افراد بستگی دارد. به هرحال این مسائل در جامعه وجود دارد و حالا بخشی از آن در سینما هم دیده می‌شود ولی این طور نیست كه بگوییم همه سینما ناپاك است. تفاوت اصلی اینجاست كه به دلیل شهرت افراد، هر اتفاقی در سینما رخ می‌دهد در جامعه و بین مردم نمود و بازتاب گسترده‌تری پیدا می‌كند. در نهایت اگر سینما بیمار است پس مشكلی در كل جامعه وجود دارد كه باید به آن توجه كرد. به عنوان مثال اگر ملاك قضاوت ما آمار طلاق در میان اهالی سینما باشد‌؛ كافی است به راهروهای دادگاه‌های خانواده سر بزنیم و آمار طلاق در كشور را جست‌وجو كنیم.

آزاده صمدی

روزنامه اعتماد

اخبار مرتبط:

آزاده صمدی: همه چیز حول پول می‌چرخد و ناچار به پذیرشیم...! +تصاویر

عکسهای جشن تولد 38 سالگی آزاده صمدی

عکس هایی زیبا از تیپ آزاده صمدی در سن 37 سالگی

وقتی آزاده صمدی در خوشپوشی می تازد! + عکس

آزاده صمدی از یزد تا حمایت از کودکان ایدز!+تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آزاده صمدی: جامعه ناپاک است, نمیتوان به دوران اصلاحات بازگشت! +تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..