تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




باران کوثری به پست اینستاگرامی جردن باروز کشتی‌گیر آمریکایی واکنش نشان داد+تصاویر

تاریخ نشر : دوشنبه 2 اسفند 1395 مشاهده : 204 سایر اخبار گزارش تصویری RSS

باران کوثری تصویری از نوشته فارسی جردن باروز در اینستاگرام گذاشت و از مردم کرمانشاه برای رفتار مهمان‌دوستانه با کشتی‌گیران آمریکایی تشکر کرد.

باران کوثری

باران کوثری

 بازیگر «هفت ماهگی» در این باره در صفحه اینستاگرامش نوشت: «جردن باروز ستاره کشتی آزاد آمریکا، پس از مسابقات جام جهانی کشتی آزاد که امسال در کرمانشاه برگزار شد در اینستاگرام خود به فارسی از ایرانی ها تشکر کرد.

باران کوثری  

اختلافات دولت‌ها ( آن هم از نوع ترامپ ) ، ارتباطى به ملت‌ها ندارد . صد آفرین به و تشکر از مردم کرمانشاه که با مهمان نوازى چهره واقعى صلح طلب و مهمان نوازملت ایران را بیشتر به مهمانان امریکایى نشان دادند.»

 تصاویر متفاوت از چهره های مشهور در شبکه های اجتماعی  

سینماسینما

اخبار مرتبط:

باران کوثری و حامد بهداد در فیلم هفت ماهگی ! + تصاویر

تصاویر و جزئیات تصادف شدید باران کوثری و وضعیت او بعد از تصادف / عیادت هنرمندان مشهور از باران کوثری

عکس بسیار زیبای باران کوثری و پدرش به مناسبت روز پدر

شباهت جالب باران کوثری و مادرش ! + عکس

حضور باران کوثری در میان مخاطبان اصفهانی فیلم کوچه بی نام +تصاویر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «باران کوثری به پست اینستاگرامی جردن باروز کشتی‌گیر آمریکایی واکنش نشان داد+تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..