تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بالاخره به فکر نجات خوزستان افتادند!

رئیس کمیسیون انرژی مجلس از برگزاری نشست فردای کمیسیون متبوعش با وزرای نفت، نیرو، کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست برای بررسی وضعیت نامساعد خوزستان خبر داد.

نشست ویژه برای بررسی وضعیت خوزستان فریدون حسنوند با اشاره به وضعیت نامساعد زیرساخت های خوزستان و قطعی آب و برق خوزستان از نشست فردای کمیسیون انرژی با وزرای نفت، نیرو،کشاورزی و رئیس سازمان محیط زیست برای بررسی وضعیت استان خوزستان و اتخاذ تدابیر مورد نیاز در این خصوص خبرداد.

نماینده مردم اندیمشک درمجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاکنون نشست های مختلفی ازسوی کمیسیون انرژی مجلس و مجمع نمایندگان خوزستان برای بررسی وضعیت بحرانی استان خوزستان صورت گرفته است، افزود: هفته گذشته مجمع نمایندگان خوزستان در نشستی با رئیس مجلس شورای اسلامی راهکارهای مختلف درخصوص تامین اعتبارات و بودجه مورد نیز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت بحث شد.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: جلسات مختلفی با وزارتخانه های مربوطه در منطقه برگزار شده است، همچنین نشستی با معاون اول رئیس جمهور برای رفع مشکلات داشته ایم.

منبع: خبرگزاری مهر




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بالاخره به فکر نجات خوزستان افتادند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..