تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مادر سنگدل، نوزادش را به داخل رودخانه پرت کرد + فیلم

به گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظات دلهره آور نجات جان یک نوزاد را در ناحیه " روژو"، مرکز استان "هنان" چین به تصویر می کشد. این نوزاد توسط مادرش از بالای پل به داخل یک رودخانه پرت شده بود.  یک راننده که شاهد حادثه بود با حرکت شجاعانه توانست جان این نوزاد را نجات دهد. وی بلافاصله به داخل آب پرید و با بستن طناب به دور کمر نوزاد با کمک چند تن دیگر توانست جان وی را نجات دهد.

 آنها در شرح ماجرا گفتند این زن مشغول قدم زدن در بالای پل بود و در یک لحظه با خونسردی این نوزاد را به داخل رودخانه پرتاب کرد و سپس در حالی که فرزندش در حال غرق شدن بود به راهش ادامه داد. این نوزاد بعد از بیرون کشیدن از آب در حالی که کاملا بیهوش شده بود بلافاصله به بیمارستان منتقل گردید. خوشبختانه پزشکان بیمارستان توانستند جان نوزاد را نجات دهند.

گفتنی است؛ مسئولان محلی شهر " روژو" نوعی بیماری روانی این زن را علت این اقدام وی اعلام کرده اند و تحقیقات از این زن ادامه دارد.

مادر سنگدل، نوزادش را به داخل رودخانه پرت کرد + فیلم

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مادر سنگدل، نوزادش را به داخل رودخانه پرت کرد + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..