تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آتش گرفتن خودروی پژو 405 در جاده خاوران! +عکس

یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده خاوران دچار حریق شد.

 آتش گرفتن خودروی پژو در جاده خاوران

یک دستگاه پژو ۴۰۵ در جاده خاوران دچار حریق شد.

ساعت 21:56 شب گذشته حریق یک خودروی سواری در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، حوالی سه راهی سیمان به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله نیروهای عملیاتی ایستگاه 78 آتش‌نشانی با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش‌نشانی تهران به محله حادثه اعزام شدند.

ذبیح‌الله رحمتی؛ فرمانده نیروهای آتش‌نشانی اعزام شده درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: یک دستگاه خودرو سواری پژو 405 از قسمت موتور دچار آتش‌سوزی شده و شعله‌های سرکش آتش در حال سرایت به اتاقک خودرو سواری بود. 
 

آتش گرفتن خودروی پژو در جاده خاوران +عکس

وی تصریح کرد: آتش‌نشانان به سرعت پس از قرار دادن علائم هشداردهنده در اطراف محل حادثه، با بکارگیری تجهیزات خاموش‌کننده عملیات مهار آتش‌سوزی را آغاز کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ نیروهای آتش‌نشانی سرانجام حریق را مهار و کاملاً خاموش کردند، از سرایت شعله‌های آتش به قسمتهای دیگر خودرو سواری جلوگیری به عمل آوردند و پس از رفع نشتی بنزین و ایمن‌سازی، محل حادثه را تحویل عوامل انتظامی دادند.

تسنیم

اخبار مرتبط:

آتش گرفتن خودروی یک مرد هنگام شارژ نوت ۷سامسونگ! + تصاویر

آتش ‌گرفتن خودروی یک میلیاردی در مشهد! + تصاویر

آتش گرفتن خودروی پراید در اتوبان همت! + عکس

آتش گرفتن خودروی توسان در تهران! + عکس




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آتش گرفتن خودروی پژو 405 در جاده خاوران! +عکس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..