تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اضافه وزن زیاد در بارداری، بلای جان مادر؟

ناخواسته باردارشدم. با 40 کیلو اضافه وزن. چطور می تونم با این وضع مراقب خود و فرزندم باشم؟

سوال:

سلام.36 سالمه. ناخواسته باردارشدم. با 40 کیلو اضافه وزن. الان دوماهه باردارم. بچه سومه. چطور میتونم با این وضع مراقب خود وفرزندم باشم. حداکثر اضافه وزنم تو دوران بارداری چقدر باشه؟آیا رژیم به سلامت فرزندم آسیب میرسونه؟اگه میشه راهنمایی بفرمایید .ممنون 

جواب:

دوست عزیز. هم سن بالای 35 سال شما و هم اضافه وزن شما را در خطر دیابت بارداری و افزایش فشارخون قرار میدهد. تحت نظر متخصص باشید تمام آزمایشات و سونوگرافی ها، غربالگری ها را انجام دهید تا از سلامت خود و جنین مطمئن شوید. رژیم گرفتن در بارداری صحیح نیست. حداکثر میتوانید 6 کیلو اضافه کنید. رژیم غذایی متنوعی داشته باشید از همه گروههای غذایی استفاده کنید ولی کم. جدول غذایی را برایتان میفرستم. از شیرینی جات و روغن استفاده نکنید. از مشاوران تغذیه سایت مشاوره بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اضافه وزن زیاد در بارداری، بلای جان مادر؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..