تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




درمان طولانی شدن پریود، مشکلی دارم؟

خواهرم مدتیه که طی سه ماه گذشته دوره پریودی طولانی مدتی دارد. طی دوماه اخیر لاغرتر هم شده.

سوال:

باسلام. خواهرم مدتی است که طی سه ماه گذشته دوره پریودی طولانی مدتی دارد. در موعد مقرر زمان پریودی، پریودی شروع می شود ولی 2 تا 3 روز اول فقط یه لکه است. سپس خونریزی معمول دوره و به 2 تا 3 روز لکه که بایستی پاک شود دوباره شدت می یابد البته نه به اندازه 5-6 روز ولی از زمان لکه بینی بیشتر است. وی 45 ساله و مجرد است و مدت 5 ماه است که به خاطر مشکل پوستی لوراتادین مصرف می کند. ضمنا طی دو ماه اخیر لاغرتر هم شده. هیچ دردی هم در دوران خونریزی ندرد مانند زمان های پریودی گذشته. لطفا مرا راهنمایی نمایید. 

جواب:

دوست عزیز. باید با انجام سونوگرافی و آزمایش خون از نظر وجود کیست تخمدان فیبروم رحمی پرولاکتین بالا تیروئید و ... بررسی شوند. لوراتادین یک داروی ضدحساسیت است و تاثیری بر قاعدگی ندارد. تغییر وزن و مشکلات پوستی ممکن است نشان دهنده بیماری تیروئید باشد که باید بررسی شود. البته استرس های روحی مسافرت تغییر آب و هوایی و.. هم بر قاعدگی تاثیرگذار است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «درمان طولانی شدن پریود، مشکلی دارم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..