تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۹۰ درصد عمانی‌ها طرفدار الهلال هستند!

به گزارش پایگاه 598، رئیس کانون هواداران الهلال در کشور عمان گفت: برای معلولان و دانش آموزان که توانایی خرید بلیت را ندارد بلیت تهیه کردیم تا در بازی الهلال مقابل پرسپولیس حاضر شوند.

به گزارش بانک ورزش، تیم فوتبال پرسپولیس فردا(سه شنبه) در اولین و مهمترین دیدار خود در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف تیم فوتبال الهلال عربستان می رود.

قیس باعمر، رئیس کانون هواداران الهلال در کشور عمان درباره تعداد هواداران نماینده عربستان در کشور عمان گفت: 90 درصد عمانی‌ها طرفدار الهلال هستند. کانون هواداران در این مدت فعالیت زیادی از جمله تهیه 300 بلیت برای اعضا خودش انجام داد.

وی افزود: بسیاری از شیخ های عمانی طرفدار الهلال هزینه‌های خرید بلیت برای طرفداران را پرداخت کردند و ما نیز برای کسانی که نمی‌توانند این بلیت‌ها را خریداری کنند از جمله معلولان و دانش آموزان تهیه کردیم تا در این بازی در ورزشگاه سلطان قابوس شرکت کنند.

دیدار پرسپولیس با الهلال فردا ساعت 18:30 در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار می‌شود.





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۹۰ درصد عمانی‌ها طرفدار الهلال هستند!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..