تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ساخت فیلم کوتاه؛ راه ترویج اخلاق در جامعه/ جشنواره 650 میلیون تومانی!

در نشست خبری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صد ثانیه‌ای مطرح شد:

نشست خبری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صد ثانیه‌ای در تالار مهر حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش  سینما خبر :  نشست خبری جشنواره بین‌المللی فیلم‌های صد ثانیه‌ای در تالار مهر حوزه هنری بعد از پخش چند فیلم کوتاه صد ثانیه‌ای، با حضور علی قربانی دبیر جشنواره آغاز شد.

در این نشست خبری علی قربانی دبیر جشنواره، اظهار داشت: جشنواره فیلم‌های صدثانیه‌ای را من در سه مرحله تفکیک می‌کنم؛ اول مرحله «ایجاد» که حوزه هنری کرج این کار را بنا کرد. مرحله دوم «تثبیت» بود که این مهم را حوزه هنری تهران بر عهده گرفت و از دو دوره قبل این جشنواره به مرحله سوم یعنی «ترویج» رسید و پلی را بین مخاطبان و تولیدکنندگان فیلم های صدثانیه‌ای ایجاد کردیم. 

وی ادامه داد: من همواره فریاد زدم که این جشنواره مختص حوزه هنری نیست و امروزه جامعه ما بیش از هر چیز از بی اخلاقی رنج می‌برد. مهمترین عاملی که می‌تواند به ترویج اخلاق بپردازد، همین فیلم‌های صدثانیه‌ای است و در واقع این سینما، سینمای تذکر و تلنگر است.


قربانی تصریح کرد: من موفق نشدم که به خیلی از دستگاه‌های فرهنگی بفهمانم که مهمترین راه برون رفت ما از بی اخلاقی ها همین جشنواره فیلم های صد ثانیه ای است.


دبیر جشنواره فیلم های صدثانیه‌ای ادامه داد: البته سازمان فرهنگی هنری شهرداری و موسسه تصویر شهر به ما کمک کردند؛ اما توقع داشتم که دستگاه‌های مختلف مثل راهنمایی رانندگی، بهزیستی و محیط زیست هم به حمایت از ما به پا خیزند.  


وی ادامه داد: ساختن فیلم صدثانیه‌ای کم هزینه نیست؛ چون فیلم‌های ما موبایلی نیستند، بلکه فیلم‌هایی حرفه‌ای با دوربین و صدابرداری و بازیگر هستند. اما متاسفانه کسی به حمایت از فیلم های بسیار کوتاه نمی‌پردازد.

 منبع: باشگاه خبرنگاران




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ساخت فیلم کوتاه؛ راه ترویج اخلاق در جامعه/ جشنواره 650 میلیون تومانی!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..