تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«هری پاتر»برنده ۸ جایزه «واتس‌ آن استِیج»

نمایشنامه «هری پاتر و کودک نفرین شده» برنده «بهترین نمایش» «بهترین کارگردانی» و ۳ جایزه برتر بازیگری شد. «بیلی پایپر» برنده بهترین بازیگر نقش اول زن برای نمایش «یرما» شد.

به گزارش بولتن نیوز، «هری پاتر و کودک نفرین شده» به عنوان یکی از بهترین رویدادهای نمایشی سال‌های اخیر با انتخاب مردم برنده 8 جایزه تئاتر بریتانیا شد.

نمایشنامه «هری پاتر و کودک نفرین شده» برنده «بهترین نمایش» «بهترین کارگردانی» و 3 جایزه برتر بازیگری شد. «بیلی پایپر» برنده بهترین بازیگر نقش اول زن برای نمایش «یرما» شد.

این نمایش دو پرده‌ای در سالن تئاتر لندن با ظرفیت 1900 نفر به نمایش درآمد و هشت جایزه از جمله بهترین نمایش جدید، بهترین کارگردانی و سه جایزه هنرپیشگی را در هفدهمین رویداد جایزه «واتس آن استیج» ازآن خود کرد.

این نمایش موفقیت آمیز از سال 2018 نیز در تئاتر برادوی نیویورک به روی صحنه خواهد رفت.

«جمی پارکر» که نقش هری را ایفا کرد با وجود نامزدهایی چون «رالف فینِس» «کنث برانا» «ایان مک‌کلن» و «ایان هالارد» جایزه بهترین هنرپیشه مرد را به دست آورد. همچنین «آنتونیبویل» که نقش «اسکورپیوس مالفوی» را ایفا کرد جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دریافت کرد. «نوما دامزوِنی» در نقش «هرمیون» نیز جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن را ازآن خود کرد.

«جان تیفانی» جایزه بهترین کارگردانی را دریافت کرد و جوایز «بهترین طراحی صحنه» «بهترین نورپردازی» و «بهترین طراحی ویدیویی» نیز به این نمایش رسید.

«بیلی پایپر» جایزه بهترین بازیگر در یک نمایش را به خاطر نمایش «یرما» از آن خود کرد و منتقدان اجرای وی را اجرایی بسیار قدرتمند، نفس‌گیر و مهار نشدنی توصیف کردند.

در بخش نمایش موزیکال اما جوایز بین نمایش‌ها بیشتر پخش شدند. نمایش «نیم شش پنی» سه جایزه دریافت کرد: «چارلی استمپ» بهترین بازیگر نقش اصلی مرد در نمایش موزیکال، «اما ویلیامز» بهترین نقش مکمل زن در نمایش موزیکال و «بهترین طراحی حرکات موزون».




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««هری پاتر»برنده ۸ جایزه «واتس‌ آن استِیج»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..