تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشاركت 1700 بسیجی و پاسدار در امدادرسانی به سیل‌زدگان داراب

گروه اجتماعی: فرمانده سپاه داراب از مشاركت 1700 بسیجی و پاسدار در فرآیند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بارندگی شدید در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایكنا) از فارس، به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه فجر فارس، غلامرضا صادق‌زاده، فرمانده سپاه داراب با بیان اینکه گردان‌های امام علی(ع)، امام حسین(ع) و بیت‌المقدس بسیج از ابتدای بارندگی تاکنون در حال امدادرسانی به آسیب دیدگان هستند، گفت: یک هزار و هفتصد بسیجی و پاسدار در فرآیند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بارندگی شدید در داراب مشارکت دارند.

وی با تصریح اینکه تاکنون سه هزار و چهارصد بیست مورد اطلاع‌رسانی و هشدار از طرف امدادگران به مردم اعلام شده است، ادامه داد: پیش از آغاز بارندگی ستاد بحران در سپاه داراب تشکیل شده و ناوگان خودرویی به تعداد هشتاد و پنج عدد برای انتقال تیم‌های امدادرسانی بسیج و اقلام ضروری فراهم شده بود.
فرمانده سپاه داراب با اشاره به شدت بارندگی و خسارت‌های قابل توجه آن در شهرستان داراب، گفت: نیروهای سپاه پاسداران و بسیج در پِی بارندگی شدید ششصد و هفت خانواده و صد و هفتاد و چهار خودرو را به مکان‌های امن انتقال دادند.
وی با بیان اینکه 161 معبر، خیابان و راه مواصلاتی با تلاش نیروهای امدادی ترمیم و بازگشایی شده‌اند، گفت: پنج هزار و پانصد رأس دام روستایی به مکان‌های امن انتقال یافتند و با ایجاد 290 عدد سیل بند از ورود سیل به منازل مسکونی شهروندان داراب جلوگیری شده است.
صادق‌زاده اظهار کرد: هم‌اکنون نیروهای سپاه و بسیج داراب در فرآیند امدادرسانی به آسیب‌دیدگان بارندگی حضور داشته و بیش از پانصد کیلوگرم غذای گرم توسط خواهران بسیجی طبخ و در بین آسیب دیدگان بارندگی توزیع شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشاركت 1700 بسیجی و پاسدار در امدادرسانی به سیل‌زدگان داراب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..