تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجلیل از نائب قهرمان تیروکمان مسابقات جهانی درمیبد

رضاشبانی نوجوان میبدی دانش آموز دوره دوم متوسطه 2سال است که عضو تیم ملی تیروکمان رشته ریکرو است

تجلیل از نائب قهرمان تیروکمان مسابقات جهانی درمیبدبه گزارش خبرگزاری صداوسیما، 

از نائب قهرمان تیروکمان مسابقات جهانی درمیبدتجلیل شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج میبد ومسئول تربیت بدنی ناحیه مقاومت بسیج استان با حضور درمنزل رضا شبانی نائب قهرمان مسابقات جهانی تیروکمان رشته ریکرو از وی تجلیل کردند.

رضاشبانی نوجوان میبدی دانش آموز دوره دوم متوسطه 2سال است که عضو تیم ملی تیروکمان رشته ریکرو درآمده است و اخیرا عنوان نائب قهرمانی مسابقات تیروکمان که درآمریکا برگزار شد را ازآن خودکرد.

مسئول تربیت بدنی بسیج ناحیه مقاومت استان با تاکید بر استعداد یابی و حمایت از این رشته ورزشی دراستان گفت:کسب این عنوان از میان 36 کشور ارزشمند است و باید این نوجوان میبدی ،تجربیات خود در این مسابقات را به علاقمندان این رشته انتقال دهد .

رضاشبانی با قدردانی از زحمات پدرومادر و اقوام و مربیان و مسئولان به موضوع جایزه این مسابقات اشاره کرد وگفت : جایزه 750 دلاری این مقام به علت تحریم بودن کشورمان به من داده نشد .




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجلیل از نائب قهرمان تیروکمان مسابقات جهانی درمیبد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..