تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگران سرشناس فیلم هری پاتر پس از ۱۶ سال چه ظاهری پیدا کرده اند؟

از سال های گذشته تا به حال، فیلم های خاطره انگیز زیادی ساخته شده اند. در این میان، فیلم هایی که به صورت مجموعه و یا چند قسمتی ارائه می گردند، از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. از آن جمله می توان به سه گانه بی مانند «ارباب حلقه ها»، مجموعه چند قسمتی «جنگ ستارگان» و سه گانه «بتمن» ساخته کریستوفر نولان اشاره نمود. در همین زمینه می توانیم به ۸ فیلم فاخر هری پاتر اشاره کنیم.

هری پاتر توانست در میان تمام رده های سنی شامل کودکان و بزرگسالان محبوب شود و به موفقیت های زیادی دست یابد. داستان پسرک جادوگر خیلی زود در میان دل همگان جا باز کرد. مجموعه هری پاتر از جنبه های مختلفی قابل بررسی است. در همین زمینه، می توانیم به بازیگران و هنرپیشه های فیلم اشاره کنیم. آن ها نخستین بار سال ۲۰۰۱ میلادی جلوی دوربین ظاهر شدند و موفقیت امروزی را رقم زدند.

ما در این مقاله قصد داریم تغییرات ظاهری بازیگران هری پاتر را ۱۶ سال پس از نخستین فیلم آن به شما نشان دهیم. دیدن تصویر امروزی برخی از آن ها شما را شگفت زده خواهد کرد. از شما دعوت می کنیم به تماشای عکس ها بنشینید.

دنیل ردکلیف در نفش هری پاتر

1

اما واتسون در نفش هرماینی گرنجر (هرمیون)

2 1

روپرت گرینت در نقش رون ویزلی

3

تام فلتون در نقش دراکو مالفوی

4

هلنا بونهام کارتر در نفش بلاتریکس لسترنج

5

رابی کالتران در نقش روبیوس هاگرید

6

جیسون ایساکس در نقش لوسیوس مالفوی

7

بانی رایت در نقش جینورا ویزلی

8

مگی اسمیت در نقش مینروا مک گونگال

9

جیمز و اولیور فلپس در نقش فرد و جرج ویزلی

10

متیو لوئیس در نقش نویل لانگ باتم

11

ایوانا لینچ در نقش لونا لاوگود

12

هری ملینگ در نقش دادلی دورسلی

13

رابرت پتینسون در نقش سدریک دیگوری

14

وارویک دیویس در نقش گریفوک/پروفسور

15

گری الدمن در نقش سیریوس بلک

16

شرلی هندرسون در نقش میرتل گریان

17

جان کلیز در نقش نیرلی هِدلس

18

دیوید بردلی در نقش آرگوس فلیچ

19

ایملدا استنتون در نقش دولورس آمبریج

20

رالف فینس در نقش لرد ولدمورت

21




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگران سرشناس فیلم هری پاتر پس از ۱۶ سال چه ظاهری پیدا کرده اند؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..