تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نحوه ترور برادر رهبر کرۀ شمالی در برابر دوربین‌ها!+فیلم

ببینید ...

ویدیویی که به تازگی منتشر شده، لحظه ترور برادر رهبر کره شمالی در مالزی را به تصویر می‌کشید.

ارسال زمانبندی شده: 

دوشنبه, 2 اسفند, 1395 - 09:49

 نحوه ترور برادر رهبر کرۀ شمالی در برابر دوربین‌ها!+فیلم

به گزارش عمارنامه،  به گزارش پایگاه اسکای نیوز عربی، این ویدیو که توسط دوربین های مداربسته فرودگاه کوالالامپور ثبت شده است، لحظه ترور کیم یونگ نام برادر رهبر کره شمالی را به تصویر می کشد. این ویدئو نشان می دهد که چگونه دو زن در فرودگاه بین المللی کوالالامپور به کیم یونگ نام نزدیک می شوند. آنگاه، یکی از آن دو، از پشت به کیم یونگ نام حمله می کند و سرش را می گیرد، سپس زن دیگر ماده ای احتمالا سمی را روی صورتش اسپری می کند. پس از این حمله، کیم یونگ نام حادثه را برای ماموران فرودگاه توضیح می دهد و با آنها همراه می شود اما لحظاتی بعد نقش بر زمین می شود. کیم یونگ نام که به بیمارستان منتقل شده بود، جان خود را از دست داد.

کره جنوبی ، پیونگ یانگ را متهم کرده است که دستور قتل کیم یونگ نام را داده است. درهمین حال، وزارت خارجه مالزی چند ساعت بعد از انتشار این ویدئو، سفیر کره شمالی در کوالالامپور را به وزارت خارجه فراخواند. احضار کانگ چو سفیر کره شمالی بعد از اتهامات هایی صورت گرفت که وی درخصوص شیوه رسیدگی مالزی به قتل کیم یونگ نام مطرح کرد. او چند روز پیش دولت مالزی را متهم کرده بود که "چیزی را مخفی می کند" و "تعلل می کند و در تلاش برای راضی کردن قدرت های خارجی است" .

 

 

 

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نحوه ترور برادر رهبر کرۀ شمالی در برابر دوربین‌ها!+فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..