تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آماده‌باش صهیونیست‌ها در مرزهای غزه/ حماس در اوج آمادگی

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، «امیر بوخبوط» کارشناس نظامی پایگاه صهیونیستی والا گفت که یک یگان نظامی وابسته به فرماندهی منطقه جنوبی ارتش اسرائیل، در حال جمع‌آوری اطلاعات از تحرکات گروه‌های فلسطینی در طول مرزهای غزه است.

به گزارش الجزیره، وی افزود که این یگان نظامی به رصد عملیات سری گروه‌های فلسطینی در مرزهای غزه و مشخص کردن اهدافی که در جنگ آینده مورد حمله قرار خواهد گرفت، ادامه می‌دهد.

این کارشناس نظامی اظهار داشت که جنبش مقاومت اسلامی حماس به تلاش‌های تسلیحاتی خود و آموزش حملاتی که در داخل اسرائیل انجام خواهد داد ادامه می‌دهد و این به این معناست که حماس آموزش‌های خود را بدون وقفه ادامه می‌دهد و سطح آمادگی‌ آن برای جنگ آینده، به اوج خود رسیده است.

این کارشناس به نقل از غلعاد بنفاشی فرمانده این یگان نظامی که وظیفه جمع‌آوری اطلاعات از مرزهای نوار غزه را بر عهده دارد گفت: حماس از لحاظ امکانات تسلیحاتی، چیزی کم ندارد و میزان آمدگی شاخه نظامی آن بسیار بالاست.

وی افزود: نظامیان اسرائیلی در این جبهه به چند گروه تقسیم شده‌اند، گروهی مشغول احداث پایگاه‌های نظامی آموزشی، گروهی مشغول جمع‌آوری اطلاعات و گروهی نیز وظیفه محافظت از مرزها را بر عهده گرفته‌اند و می‌توان این اوضاع را دشوار توصیف کرد.

نافیه حاجیج یکی دیگر از مسئولان این یگان نظامی اسرائیلی گفت: از نظامیان خواسته شده است که دائما هوشیار باشند، زیرا حماس در حال آماده کردن کمین برای ما است و این چالشی حقیقی است که نظامیان صهیونیست در این منطقه حساس با آن مواجه شده‌اند.

وی افزود: ما نباید اقدامات حماس را در مرزهای غزه نادیده بگیریم و باید به صورت 24 ساعته، پایگاه‌ نظامی احداث کنیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آماده‌باش صهیونیست‌ها در مرزهای غزه/ حماس در اوج آمادگی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..