تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پولی که پرداخت نشد/ سرمربی تیم ملی بوکس به فدراسیون جهانی شکایت کرد

پولی که پرداخت نشد/ سرمربی تیم ملی بوکس به فدراسیون جهانی شکایت کرداکبر احدی مسئول و مربی بوکسور های ایرانی در مسابقات انتخابی المپیک ریو در گفت و گو با خبرنگار ورزشی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص شکایت خود به فدراسیون جهانی بوکس چنین گفت:

تقریبا دو سال گذشته بود که همراه با تعدادی از بوکسور ها راهی مسابقات انتخابی المپیک شدیم . این مسابقات که نیمه حرفه ای بود به ورزشکاران مبلغی را پرداخت می کرد علاوه بر آن 30 درصد این مبلغ باید به فدراسیون های بوکس هر کشور پرداخت می شد تا مربیان و کادر همراه هم مبلغی را دریافت کنند. 

وی افزود: با وجود این که مبلغ قرارداد ورزشکاران پرداخت شد هنوز خبری از 30 درصدی که باید به فدراسیون کشور ها پرداخت می شد نشده است و علیرغم پیگیری هایی که از فدراسیون داشتم متوجه شدم این مبلغ به طور کلی به ایران پرداخت نشده است به همین منظور تصمیم گرفتم تا با کمک یک وکیل شکایت نامه ای را تنظیم کرده و به فدراسیون جهانی بوکس ارجاع دهیم. 

احدی در پاسخ به این سوال که آیا دیگر کشور ها این مبالغ را دریافت کرده اند یا خیر بیان داشت: از این مسئله اطلاع ندارم اما تا جایی که می دانم به بقیه این مبلغ پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: این احتمال وجود دارد که به دلیل مشکلات بانکی و مسائل موجود همچنان این پول به حساب فدراسیون پرداخت نشده باشد.

انتهای پیام/ 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پولی که پرداخت نشد/ سرمربی تیم ملی بوکس به فدراسیون جهانی شکایت کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..