تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دیدارعلمای سنی قشم با آیت الله نوری همدانی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم، آیت‌الله نوری همدانی ظهر امروز در دیدار جمعی از علمای سنی شهرستان قشم با تأکید بر لزوم وحدت بین برادران سنی و شیعه گفت: یکی از ثمرات انقلاب اسلامی ایجاد وحدت و مودت بین پیروان سنی و شیعه بوده است.

مرجع تقلید شیعیان بابیان ثمرات انقلاب اسلامی و تأکید بر وجوب شکرگذاری برای انقلاب افزود: ایجاد امنیت و وحدت برای اهل سنه و تشیع در کشوری که نظام اسلامی است دارای چنان عظمتی است که سنی و شیعه باید در برابر آن خاشع بوده و شکر گذاری کنند.

استاد برجسته حوزه با ابراز نگرانی از تبلیغات گسترده دشمنان در برابر اسلام ناب محمدی عنوان کرد: امام (ره) با زنده کردن اسلام ناب محمدی در برابر اسلام آمریکای و بیداری هوشیاری مردم بزرگ‌ترین خدمت را به مردم کردند و ما با شناخت درست این دین و معرفی آن به جهانیان باید دین خود را به امام(ره) و نظام ایفا کنیم.

وی با معرفی سه کتاب صحیفه نور، دفتر تبیان و وصیت‌نامه امام (ره) به همه آحاد ملت گفت: برای شناخت درست این انقلاب و آمادگی در برابر هجمه‌های دشمن و تبلیغ درست‌ دین باید به همه ارکان و اهداف انقلاب بامطالعه این سه کتاب شناخت کامل پیداکرده  تا بتوانیم توطئه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

آیت‌الله نوری همدانی از دیگر ثمرات انقلاب اسلامی شخصیت بخشی و امنیت برای حضور زنان در جامعه دانست و خاطرنشان کرد: ایجاد خودباوری و شجاعت طلبی جوانان، ایستادن در برابر استکبار جهانی، ایجاد بسیج عمومی و معرفی اسرائیل به‌عنوان غده سرطانی به جهانیان از بارزترین ثمرات انقلاب اسلامی است که باید شکر گذار آن باشیم.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دیدارعلمای سنی قشم با آیت الله نوری همدانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..