تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تاکید بر جلوگیری از برگزاری کنسرت در قم

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛مرجع تقلید شیعیان،آیت‌الله علوی‌گرگانی در دیدار با مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد استان که در دفتر این مرجع تقلید برگزار شد،با انتقاد از برگزاری کنسرت‌های حاشیه‌دار در برخی شهرهای کشور گفت: باید مواظب مسائل دینی بوده و تا جایی که امکان دارد مسائل دینی اعمال شود که شأن قم تاب جشن‌های آن‌چنانی و ناهنجار را ندارد.
وی بابیان اینکه اگر در قم حرکتی غیرشرعی رخ دهد اعتراض به آن از تمام جهان شنیده می‌شود، افزود: پیش نیامدن اتفاق ناخوش آیند در قم به اداره فرهنگ و ارشاد بستگی دارد ازاین‌رو باید مواظب باشید تا در قم حرکت نامناسبی رخ ندهد که نمی‌توان جواب ملت را داد.

آیت‌الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: باید مواظب مسائل دینی بوده و تا جایی که امکان داشته مسائل دینی اعمال شود که شأن قم تاب جشن‌های آن‌چنانی و ناهنجار را ندارد.

این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اینکه وظایف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار سخت است، تصریح کرد: به دلیل اینکه قم خانه علما و مراجع بوده، بار کاری اداره فرهنگ و ارشاد در این استان بسیار سنگین است ازاین‌رو باید مواظب باشید تا اتفاقی ناخوش آیند رخ ندهد.

آیت الله علوی گرگانی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد ضمن اینکه باید از قم مراقبت کند باید تفکرش هم فرا استانی باشد، همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قم باید ناقل باشد و مسائل را به وزارت ارشاد منتقل کرده تا آن‌ها از مسئولیت و سمت خود برای پیشگیری استفاده کنند.

وی با تأکید بر اینکه باید از جشن‌ها و کنسرت‌هایی که در قم برگزار می‌شود جلوگیری کرد، ابراز کرد: پست وزارت ارشاد از همه وزارت خانه‌های دیگر مهم‌تر بوده به دلیل اینکه اداره فرهنگ و ارشاد با دین مردم سروکار دارد.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تاکید بر جلوگیری از برگزاری کنسرت در قم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..