تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرحی که نقاب از چهره خناسان برداشت

ساعت: 12:21 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1044128

طرح موسوم به آشتی ملی باعث شد تا نقاب از چهره خناسان کنار رفته و مردم طمعداران بر اموال نظام را به خوبی بشناسند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اروم نیوز، این جمله صریح رهبری جوابی کامل برای تمام فضاسازی‌ها و طرح کنندگان مسئله آشتی ملی در دیدار با مردم آذربایجان صبح روز چهارشنبه 27 بهمن سال 95 بود.

ایشان در دیدار با مردم آذربایجان فرمودند: «اینها به نظر من معنی ندارد مردم با هم متحدند چرا می گویند آشتی؟ مگر مردم با هم قهرند؟ بله مردم با ان کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی حیایی جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند قهرند و آشتی نمی کنند.»

اما به راستی چه هدفی در پشت پرده این طرح وجود دارد؟

مواضع ضد ایرانی ترامپ فرصت خوبی را برای طرح این مسئله توسط فتنه گران و اهانت کنندگان به عاشورای سال 88 فراهم کرد چرا که می تواند با توجه به کارنامه کاری ضعیف دولت در طول سه سال سکان داری تدبیری ها و امیدی ها انتقادات وارده به عملکرد این دولت تزویر و ریا را به حاشیه ببرد.

دولت یازدهم چندین بار در طول سه سال کار اجرایی خود فضای سیاسی کشور را خلاف نظر رهبری دوقطبی کرده که منظور از این فضا توسط این دولت به اصطلاح محترم دوقطبی بودن جنگ و صلح است.

این طرح توسط فتنه گرانی مطرح شده که در عاشورای سال 88 با ایجاد رعب و وحشت در سطح جامعه و توهین به اعتقادات و مقدسات مردم از سطحجامعه طرد شدند و اکنون به جای عذرخواهی از مردم با طرح این مسئله سعی در ایجاد اختلاف و برائت خود از مسائل اتفاق افتاده در فتنه 88 را دارند.

با توجه به دستاوردهای پوچ برجام در دو حوزه سیاسی و اقتصادی طرح آشتی ملی را رئیس دولت اصلاحات مطرح کرد تا سیاسیون کشور نتوانند عهدهای خودرا که در برجام امضا کرده اند زیر پا گذارند به نوعی تعبیرش این می‌شود که این طرح سبب باز بودن دریچه مذاکره با آمریکا است.

این طرح بازی سیاسیون فتنه گری است که در صورت بازی کردن انقلابیون متعهد به ارزش‌های انقلاب به نفع آن‌ها می باشد به همین دلیل باید جبهه انقلابی ها بایبد هوشیارانه حرکت کند تا گل به خودی نزند و در دام این فتنه گران نیفتد.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرحی که نقاب از چهره خناسان برداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..