تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بشقاب پرنده از کجا آمده بود؟

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛خسرو جعفری زاده ، مدیر انجمن نجوم اهوازگفت: شب گذشته بین ساعت 18 الی 19 در چند استان ئو بطور گستره تر می توان گفت در نیمه غربی کشور جسمی متحرک و نورانی با هاله ای زبیا  در آسمان مشاهده شد که زمینه ساز ایجاد شایعاتی در زمینه حضور موجودات فضایی و یا موشک های جنگی شد اما باید گفت آن شیء موشکی بیش نبوده است.

جعفری زاده افزود: موشک تحقیقاتی که به فضا ارسال شده سوخت خود را تخلیه کرده که چون در لحظه های غروب آفتاب بود انعکاس نور خورشید و مایع بودن سوخت باعث ایجاد صحنه ای زیبا به شکل موجودی نورانی شد.

وی اظهار داشت: احتمال رویت این رویداد در کشورهای نزدیک همچون عراق و کویت نیز وجود دارد هر چند در جامعه علمی این اتفاق چندان خاص و قابل طرح نیست.

مدیر انجمن نجوم اهواز بیان کرد: بجای شایعه سازی بهتر است به  صحنه زیبایی که رویداد در آسمان بوجود آورد پرداخت نه اینکه شایعاتی همچون جنگ و موجودات فضایی را به میان کشید.

خسرو جعفری زاده ، مدیر انجمن نجوم اهواز، در پاسخ به این سوال که آیا موجودات فضایی وجود خارجی دارند یا خیر تصریح کرد: گستره آسمان و قدرت خدا بسیار عظیم وبزرگ است و نمی توان وجود موجودات دیگر را انکار کرد و احتمال دارد موجوداتی در آسمان های دیگر وجود  داشته باشند اما بصورت علمی و اثبات شده چیزی وجود ندارد.

انتهای پیام/و




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بشقاب پرنده از کجا آمده بود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..