تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جزئیات ویژه برنامه نوروزی «خندوانه» از زبان تهیه‌کننده

وی در ادامه در خصوص اضافه شدن بخش‌های جدید به برنامه نوروزی «خندوانه» بیان کرد: با حفظ ساختار همیشگی این برنامه در تدارک اتفاقات جدید برای نوروز هستیم، اما به قسمت‌های قطعی نرسیده‌ایم.

تهیه‌کننده برنامه تلویزیونی «آیینه خانه» پیرامون حضور عروسک‌های جدید در این برنامه اظهار داشت: هنوز هیچ تصمیمی برای حضور عروسک‌های جدید در فصل چهارم «خندوانه» به قطعیت نرسیده است.

احمدی در پایان در پاسخ به این سوال که «خندوانه» جزو ویژه برنامه‌های تحویل سال 1396 است، عنوان کرد: هم اکنون برنامه‌ریزی ویژه‌ای برای این روز نداریم و تصمیمی نیز گرفته نشده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جزئیات ویژه برنامه نوروزی «خندوانه» از زبان تهیه‌کننده»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..