تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




جشنواره سالیانه پرتاب گوجه فرنگی در شیلی

کد خبر: ۴۸۳۷۰۶

۳۳۹  بازدید

این جشنواره ده ها تن گوجه فرنگی در یک نقطه از شهر جمع شده و مردم به هم گوجه فرنگی پرت می کنند. در این مراسم بانوان و آقایان با لباس یک دست سفید در جشن حاضر می شوند.

وبسایت 55 آنلاین: این جشنواره ده ها تن گوجه فرنگی در یک نقطه از شهر جمع شده و مردم به هم گوجه فرنگی پرت می کنند. در این مراسم بانوان و آقایان با لباس یک دست سفید در جشن حاضر می شوند.

کسانی که از این رسم پیروی نکنند بیش از دیگران مورد اصابت گوجه قرار می گیرند. در پایان نیز به وسیله پمپ های فشار قوی آب، گوجه ها از روی بدن همه پاک می شود.

در کشورهای زیادی جشن پرتاب گوجه فرنگی برگزار می شود ولی فستیوال توماتینا ی اسپانیا از بزرگترین جشنواره های پرتاب تفاله گوجه فرنگی در جهان می باشد. و همه ساله برگزار می شود.

 

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

تبدیل اتومبیل به اسنوموبیل با Track N GO 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «جشنواره سالیانه پرتاب گوجه فرنگی در شیلی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..