تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بهتر شدن کیفیت زندگی زنان با درمان فیبروئیدهای رحمی

یک مطالعه فرانسوی نشان می‌دهد که زنان دچار به فیبروئیدهای رحمی دردسرساز، یک سال پس از درمان غیرجراحی آمبولیزاسیون فیبروئید رحمی، شاهد بهبود زندگی‌های جنسی و تخفیف علائم بودند.

به نقل از WebMD، نزدیک به هشت نفر از هر ۱۰ زنی که یک سال پس از درمان پرسش‌نامه را تکمیل کردند، عملکرد بهتر جنسی خود را گزارش دادند. عملکرد جنسی بازتاب‌دهنده درد، میل، برانگیختگی و ارضاست.

به گفته محققان، حدود ۹ نفر از هر ۱۰ نفر به طور کلی کیفیت زندگی بهتری داشتند.

دکتر مارک ساپووال، یکی از مؤلفان مطالعه و استاد رادیولوژی بالینی گفت: «آمبولیزاسیون فیبروئید رحمی (UFE) یک مداخله جدید نیست. چیزی که جدید است تمرکز بر عملکرد جنسی افرادی است که با این روش درمان می‌شوند.»

نتایج مطالعه در نشست علمی سالیانه جامعه رادیولوژی مداخله‌ای در شهر ونکوور کانادا ارائه شد. یافته‌های ارائه شده در چنین نشست‌هایی تا زمان انتشار در یک ژورنال و بازبینی از سوی دیگران، مقدماتی انگاشته می‌شوند.

فیبروئیدهای رحمی یک نوع تومور توپر هستند. آن‌ها معمولاً غیر سرطانی‌اند. فیبروئیدها می‌توانند درون رحم، کنار آن یا داخل دیواره رحمی ایجاد شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بهتر شدن کیفیت زندگی زنان با درمان فیبروئیدهای رحمی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..