تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تیم هاکی روی یخ ایران از مسابقات آسیایی اخراج شد!

تیم هاکی روی یخ ایران از مسابقات زمستانی آسیایی اخراج شد و دیدار تیم کشورمان در این مسابقات دوستانه تلقی می شوند.

به گزارش شمانیوز: ؛به نقل از Inside the Games ، تیم هاکی روی یخ ایران از مسابقات زمستانی آسیایی 2017 ساپورو اخراج شد. البته این تیم هنوز هم می تواند در مسابقات شرکت کند اما نتایجی که کسب می کند، به حساب نمی آیند.
این اخراج به این دلیل بود که برخی از بازیکنان تیم هاکی ایران، ملیتی ایرانی دارند اما 3 سال است که در داخل این کشور زندگی نمی کنند.

البته برخی از بازیکنان ایران در مسابقات پیشین، برای کشورهای دیگر هم به میدان رفته اند و این کار را برای تیم ملی هاکی کشورمان بدتر کرد.
 OCA اعلام کرده است که ایران همچنان در این مسابقات به میدان می رود، اما نتایج این کشور به حساب نمی آیند و بازی دوستانه تلقی می شوند.

به گفته OCA از 22 بازیکن تیم هاکی روی یخ ایران، 13 نفر آنها مورد تایید قرار نگرفته اند و به همین دلیل تیم هاکی روی یخ ایران از مسابقات آسیایی اخراج شده است.

لازم به ذکر است: کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در مورد مشکلات پیش آمده برای تیم ملی آیس هاکی اظهار داشت: روز گذشته با مسئولان تیم ملی آیس هاکی ملاقات کردم و بعد از شنیدن گزارشات کامل این مسئله نشستی با حیدر فرمان مسئول امور مسابقات شورای المپیک آسیا داشتیم و از وی خواستیم تا بررسی های لازم انجام و در خصوص مشکل بوجود آمده، گزارش لازم را ارائه دهند و همچنین دستورات لازم به دبیر کل کمیته ملی المپیک برای بررسی موضوع بر اساس سوابق و مستندات موجود در کمیته داده شده تا بعد از ارائه گزارش مسئولان ذیربط در شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری بازیها و دبیر کل کمیته ملی المپیک نتایج آن توسط وی اعلام گردد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تیم هاکی روی یخ ایران از مسابقات آسیایی اخراج شد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..