تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آموزش ۲۲۰ هزار مددجو طی ده ماهه امسال

به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان مهرعلی حق گویان مدیر کل حرفه آموزی و کاریابی کمیته امداد امام خمینی (ره) در نشست خبری که امروز (دوشنبه) برگزار شد، اظهار داشت: قبل از اجرای طرح‌های کاریابی، جزئیات آن توسط مشاوران بررسی شده و بعد از اجرای طرح نیز آموزش‌های مورد نیاز تحت عنوان پایدارسازی و توسعه طرح برای مددجویان انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: مراکزی که متولی آموزش‌های خاص هستند با همکاری سازمان میراث فرهنگی و گردشگری و سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور خدماتی را به مددجویان ارایه می‌کنند.

در حال تکمیل...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آموزش ۲۲۰ هزار مددجو طی ده ماهه امسال»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..