تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تبخال هرپس تناسلی، یعنی نازایی؟

دکتر تشخیص هرپس تناسلی رو دادن. می خواستم بدونم یعنی تا آخر عمر نمیتونم بچه دار شم؟

سوال:

باسلام و خسته نباشید خدمت شما من 25 سالمه و متاهل هستم. همسرم یه تبخال بالای لبش داشت یه هفته بعد در ناحیله تناسلی من تاول هایی زد که وقتی به دکتر مراجعه کردم تشخیص هرپس تناسلی رو دادن .میخواستم بدونم یعنی من تا آخر عمر نمیتونم بچه دار شم ؟و اینکه همه ی نزدیکیام باید با کاندوم باشه؟و اینکه تو هرشرایطی (همه نزدیکیام)احتمال انتقال ویروس هست یا فقط مواقعی که زخم وجود داره هست؟ممنون میشم راهنمایی کنین.

جواب:

دوست عزیز. تشخیص قطعی هرپس تناسلی با انجام آزمایش   hsv 1,2 می باشد که خودتان و همسرتان آزمایش دهید. کاندوم بصورت 100 درصد از انتقال جلوگیری نمیکنه و هرموقع ضایعات را داشتید باید درمان شوید ولی بهتر است از کاندوم هم استفاده شود البته از نوع دارای لوبریکانت و فاقد اسپرم کش . باردار شدن مشکلی ندارد فقط پزشک خود را مطلع کنید درصورتیکه ضایعات فعال در بارداری داشتیدچون از طریق جفت ویروس منتقل می شود باید درمان شوید (تحت نظرپزشک با آسیکلوویر) و اگر نزدیک به زایمان بود باید سزارین شوید تا به نوزاد منتقل نشود. استرس زیاد خستگی مفرط بی خوابی باعث عود میشود پس مراقب سلامتی خود باشید. استفاده از سیر عسل روغن زیتون و مواد حاوی ویتامین   c از عود جلوگیری میکند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تبخال هرپس تناسلی، یعنی نازایی؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..