تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تغییر شکل نوک پستان، سرطان دارم؟

نوک پستان های من به سمت داخل برگشته و گاهی اوقات ترشح سفید رنگ دارد. چه کنم؟

سوال:

باسلام. نوک پستان های من به سمت داخل برگشته و گاهی اوقات ترشح سفید رنگ دارد همراه بادرد.ایا باید نگران سرطان سینه باشم.البته یه بار پیش متخصص جراح و سونو گرافی رفتم و هیچگونه توده و کیستی مشاهده نشده.به نظر شما من باید چه کنم؟

جواب:

در فردی که بتازگی نوک سینه تورفته پیدا کرده احتمال سرطان وجود دارد ( والبته نه صد در صد) ولی کسیکه به طور معمول سینه هایش به این شکل است باید مثل همه خانم های دیگر معاینات دوره ای داشته باشند. توصیه میکنیم ماهی یکبار پس از اتمام پریود خودشان سینه هایشان را معاینه کنند و سالی یکبار نیز به ماما یا متخصص زنان مراجعه کنند و در صورت صلاحدید ایشان سونوگرافی یا ماموگرافی هم انجام دهند. در مورد ترشحات هم باید از دستکاری کردن سینه ها خودداری کنید و آزمایش هورمونی ( پرولاکتین) انجام دهید تا درصورت بالا بودن آن با تجویز دارو برطرف شود.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تغییر شکل نوک پستان، سرطان دارم؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..