تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عدم مصرف اسیدفولیک در بارداری، عواقب داره؟

دیر متوجه بارداریم شدم، کمبود مصرف فولیک اسید چه عواقبی برای جنین داره و چه باید بکنم؟

سوال:

باسلام و خسته نباشید. متاسفانه دیر متوجه بارداری ام شدم و در هفته 7بارداریم و تاکنون اسید فولیک استفاده نکردم .کمبود مصرفش چ عواقبی برای جنین داره و چ باید بکنم؟مرسی 

جواب:

دوست عزیز. مصرف اسیدفولیک باید سه ماه قبل از بارداری شروع بشه تا 4 ماه ابتدای بارداری. برای جلوگیری از نقایص لوله عصبی جنین. در کسانیکه ازدواج فامیلی هستند یا سابقه فرزند قبلی بااین مشکل هستند و یا سن بالای 35 سال احتمال خطر بیشتره. مصرف قرص را شروع کنید و آزمایشات و سونوگرافی های غربالگری را انجام دهید تا از سلامت جنین مطمئن شوید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عدم مصرف اسیدفولیک در بارداری، عواقب داره؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..