تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تأکید عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان بر برخورد قاطع با اخلالگران امنیت

عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان، دولت را به برخورد قاطع با اخلالگران امنیت کشور فراخواند.

به گزارش «شیعه نیوز»، حجت الاسلام شیخ عباس زغیب عضو مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان در پیامی، از رییس جمهور خواست دست نیروهای امنیتی را برای پیگرد اخلالگران در امنیت مناطق مختلف کشور باز بگذارد.

وی افزود: ساکنان مناطقی نظیر المریجه و اللیلکی از شهروندان لبنانی به شمار می آیند و دولت یا باید حاکمیت خود را اعمال کند و یا قانون جنگل بر کشور حاکم شود و مردم برای دفاع از خود به سلاح متوسل شوند.

این روحانی لبنانی بر لزوم حمایت از دولت تأکید کرد و اظهار داشت: از دولت می خواهیم وظایف خود را به خوبی انجام داده و احزاب را به عدم حمایت از اخلالگران در امنیت فرا می‎خوانیم. دستگاه های امنیتی به ویژه ارتش باید بازرسی های خود را افزایش داده و به تروریست های داعش اجازه فعالیت ندهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تأکید عضو مجلس اعلای شیعیان لبنان بر برخورد قاطع با اخلالگران امنیت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..