تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشکل زن ایرانی نرفتن به استادیوم فوتبال مردان است!

معضلات طلاق، حضانت، بی‌سرپرستی، بدسرپرستی، فقر و... در قشر عظیم زنان در شریاطی بی‌داد می‌کند که معاون زنان رئیس‌جمهور (عضو فرقه‌ی کودتاگر و منحله‌ی موسوم به "مشارکت") به دنبال حضور زنان، پای فوتبال مردان است!

خبرگزاری بسیج - سرویس سیاسی:

روزنامه‌ی دولتی ایران چند ماه مانده به انتخابات بحث داغ حضور زنان در ورزشگاه را سوژه‌ی خود قرار داده است !!

روزنامه‌ی ایران نوشت :دربی 84 یکبار دیگر موضوع حضور زنان در ورزشگاه‌ها را داغ کرد تا دوباره کاربران فضای اجتماعی خواهان باز شدن درهای استادیوم آزادی به روی نیم دیگر جامعه شوند. به گزارش روزنامه ایران «مهناز افشار» بازیگر سینما وتلویزیون نیز حضور در ورزشگاه آزادی را نه یک رؤیا که حق زنان دانسته و در شکبه اجتماعی توییتر می‌نویسد: «دربی ۸۴ هم بدون حضور ما برگزار می‌شود اما قطعاً این قصه اینچنین نمی‌ماندبسیاری از زنان از حمایت این سلبریتی تشکر کردند و بسیاری از مردان هم اظهار امیدواری کردند که زنان بتوانند بازی‌های بعدی را در کنار مردان در ورزشگاه آزادی به تماشا بنشینند

این روزنامه در ادامه افزود : «شهیندخت مولاوردی»، معاون امور زنان ریاست جمهوری پیشتر در گفت‌و‌گویی با خبرگزاری مهر اعلام کرد که رئیس جمهوری دستور بررسی حضور بانوان در سالن مسابقات والیبال را داده است. او با اشاره به اعتراض به عدم حضور زنان در مسابقات والیبال گفته است: «من به رئیس جمهوری اعلام کردم این زیبنده دولت تدبیر و امید نیست که این ممنوعیت‌ها و محدودیت‌ها به نام این دولت گره بخورد و برخلاف برنامه‌ها و هدف دولت است که به دنبال افزایش جلب رضایت عمومی جوانان است

با توجه به اینکه زنان نیمی از جمعیت کشور و رای دهندگان را تشکیل می‌دهند نزدیک به هر انتخابات شاهد انتشار مطالبی ازین دست در برخی روزنامه‌های نزدیک به جریان‌های سیاسی هستیم.

گفتنی است معضلات طلاق، حضانت، بی‌سرپرستی، بدسرپرستی، فقر و... در قشر عظیم زنان در شریاطی بی‌داد می‌کند که معاون زنان رئیس‌جمهور (عضو فرقه‌ی کودتاگر و منحله‌ی موسوم به "مشارکت") به دنبال حضور زنان، پای فوتبال مردان است!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشکل زن ایرانی نرفتن به استادیوم فوتبال مردان است!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..