تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دست‌وپا زدن فتنه‌گران برای افتضاح خانه‌ی سفیر سوئد!

در پارتی برگزار شده در منزل سفیر نه تنها شئونات سیاسی که حتی شئونات اخلاقی نیز مراعات نشده است!...

خبرگزاری بسیج-سرویس اخبار ویژه:

در روزهایی که حتی افغانستان هم ایران را به قطع روابط تجاری تهدید می کند روزنامه‌ی غربگرای شرق با جنجال و مظلوم نمایی از دولت به دنبال دستاورد سازی برای برجام است و می نویسد:

آثار برجام در چارچوب امضای تفاهم‌نامه‌های تجاری با کشورهای مختلف نمایان شده و حالا منتقدان توافق هسته‌ای به انتقاد از محل امضای تفاهم‌ها روی ‌آورده‌اند. همان کسانی که تا دیروز مذاکرات هسته‌ای و برجام را به باد انتقاد گرفته ‌بودند، حالا می‌خواهند با حاشیه‌سازی‌ مانع از دیده‌شدن ثمرات اقتصادی آن شوند. کارشان از پایکوبی به خاطر یک «اشتباه کردم» که اتفاقا هم‌فکرانشان از میان محرمانه‌ها منتشر کردند یا واکاوی «فکت شیت» آمریکایی گذشته و به روش‌های نوین رسیده‌اند. حالا دیگر ویلچرنشین‌کردن آقای وزیر به خاطر یک تیتر نادرست، راضی‌شان نمی‌کند و اتهام می‌زنند که به ‌خاطر «حرف‌های درگوشی» با کشور میهمان، ضیافت شام برپا شده است. همه این حاشیه‌ها را برای سفر نخست‌وزیر سوئد به ایران ساخته‌اند؛ سفری که با امضای چند تفاهم‌نامه اقتصادی همراه بود و از جهات مختلف اهمیت داشت.

این توجیهات در حالی است که در پارتی برگزار شده در منزل سفیر نه تنها شئونات سیاسی که حتی شئونات اخلاقی نیز مراعات نشده است! تعدادی از وزرای دولت در این پارتی حاضر بوده اند!




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دست‌وپا زدن فتنه‌گران برای افتضاح خانه‌ی سفیر سوئد!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..