تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ندا جناب، چاقوی کند شبکه من و تو برای ذبح جوان ایرانی

شبکه ماهواره من و تو از زمان آغاز بکار با فراز و فرودهایی مواجه بوده که بیشتر آن به عدم تخصص عوامل و مجریان این شبکه بر می گردد.

به گزارش گروه وبگردی 20:30؛ اغلب مجریان شبکه تلویزیونی من و تو از فقر شخصیتی و حرفه ای در رنج هستند.

این افراد نه زندگی شخصی موفقی را تجربه کرده اند و نه در کار خود حرفه ای هستند.

دست خالی مدیران شبکه در استخدام چهره های رسانه ای آنها را ناچار در بکارگیری این نیروها کرده است.

ندا جناب نمونه ای از این دست مجریان است.

او بیش از آنکه یک مجری ناشی باشد یک ورشکسته در زندگی شخصی است. طلاق از همسر و ابتلا فرزند دختر او به افسردگی بخشی از حاشیه های زندگی اوست.

مجری زن من و تو گرچه تلاش می کند خود را یک حرفه ای نشان دهد اما آنچه شبکه من و تو را به ادامه فعالیت با او مجاب کرده، بی پروایی در اجرای شوهای ساختارشکنانه است. تقریبا مرزهای اخلاقی برای وی بی معناست.

با این اوصاف است که جناب توانسته در شبکه من و تو بماند و  در خدمت سیاست های ضدفرهنگی این شبکه علیه مخاطب ایرانی بویژه جوانان باشد.

منبع: جام نیوز

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ندا جناب، چاقوی کند شبکه من و تو برای ذبح جوان ایرانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..