تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نام‌نویسی 720 دانشگاهی علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن وزارت بهداشت

گروه فعالیت‌های قرآنی: نام 720 نفر از دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز(استاد، کارمند و دانشجو) تا امروز 2 اسفندماه در سامانه بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت ثبت شده است.

محمد سهرابی، رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، اظهار کرد: پس از تمدید مجدد ثبت‌نام در بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت این مهلت در 5 اسفندماه به پایان می‌رسد.

وی بیان کرد: تاکنون نام 720 دانشجو، کارمند و استاد در سامانه جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت به ثبت رسیده است که پیش‌بینی می‌شود تا 5 اسفندماه این تعداد افزایش یابد.

سهرابی ادامه داد: با توجه به تعیین رابطان قرآنی در معاونت‌ها، مراکز بهداشت و بیمارستان‌های زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی اهواز در زمینه جذب کارکنان به جشنواره قرآن و عترت به ویژه در شهرستان‌های استان عملکرد خوبی داشته‌اند که باعث شد برخی از شهرهایی که در سال‌های گذشته اصلاً شرکت نداشتند امسال حضور پررنگی داشته باشند.

رئیس اداره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: بخش کتبی بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت بنابر اعلام در آیین‌نامه 15 اسفندماه برگزار می‌شود. البته هنوز نامه‌ای از سوی معاونت فرهنگی وزارت برای ما ارسال نشده که ساعت برگزاری آزمون بخش کتبی را اعلام کنیم.

وی بیان کرد: بخش معارف(کتبی) بیست و دومین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت شامل رشته های آشنایی با احادیث اهل بیت، مفاهیم نهج البلاغه، مفاهیم صحیفه سجادیه، حفظ موضوعی قرآن، آشنایی با ترجمه و تفسیرقرآن کریم، آشنایی با سیره معصومین و احکام، پرسمان قرآنی) است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نام‌نویسی 720 دانشگاهی علوم پزشکی اهواز در جشنواره قرآن وزارت بهداشت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..