تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




بازیگر خوش سیمای سینما از چهره و نقش هایش گفت

بازیگر خوش سیمای سینما از چهره و نقش هایش گفت

مصطفی زمانی در جشنواره سی و پنجم فجر با دو فیلم حضور داشت. او در فیلم «سارا و آیدا» ساخته مازیار میری و« یک روز به خصوص» به کارگردانی همایون اسعدیان نقش آفرینی کرد، اما نتیجه حضور او در این فیلم ها موفقیتی برایش به همراه نداشت.

بازیگر فیلم «سارا و آیدا» درباره بازی در نقش منفی گفت: «اکنون بازی در نقش های منفی مانند سال های گذشته نیست، زیرا نگاه مخاطبان نسبت به سال های گذشته تغییر کرده است. اینکه شما یک نقش منفی داشته باشید و در عین حال جامعه نیز نگاهی مثبت به شما داشته باشد بسیار سخت است. اگر با دقت به این موضوع نگاه کنیم می بینیم بیشتر نقش های منفی ما نیز در انتها راهی به زندگی و سعادت پیدا می کنند.»

زمانی درباره ورود بازیگران جوان به سینما گفت: «چند سال قبل درباره این موضوع صحبت کردم البته آن زمان نگاه من با امروز متفاوت بود. اما اکنون شرایط سینمای ایران به گونه ای است که بازیگران جوان به غربالگری رسیده اند. به نظرم بچه هایی که اساس بازیگری را می شناسند و در این حوزه حرفه ای هستند باز هم جایگاه خودشان را به دست آورده اند و موفق هستند. روزهای سخت به پایان رسیده است. بازیگرانی که زحمت می کشند اکنون جایگاه خوبی را برای خود دارند. کسانی هم که از حاشیه به متن آمده اند باز هم به همان حاشیه باز می گردند.»

بازیگر فیلم «یک روز به خصوص » درباره تاثیر چهره بازیگران نسبت به عملکرد آنها در سینما گفت: «وقتی به صورت حرفه ای نتوانید وارد عرصه ای شوید، بهتر است به صورت حرفه ای خودتان را نقد کنید، تا بتوانید به اندازه کافی پیشرفت کنید. همواره سعی کرده ام خودم را نقد کنم و درباره شخص مصطفی زمانی قضاوت Judgment داشته باشم. ترجیح دادم که هیچ وقت به چهره ام فکر نکنم. مگر اینکه لازمه نقش مورد نظر چهره زیبایی باشد. به هیچ عنوان برای کارگردانی یا گریموری تعیین تکلیف نمی کنم و سعی می کنم کار خودم را انجام دهم، حتی اگر بدانم که درباره من اشتباه می کنند.»

زمانی درباره سیمرغ بازیگری و اهمیت آن گفت: «هر بازیگری در سال های اول کارش به صورت طبیعی درگیر چنین مسائلی می شود. اما بعد از گذر زمان اگر سیمرغ کسب کنید که قطعا شاد می شوید اما اگر این اتفاق هم رخ ندهد غمگین نمی شوید.»برای ورود به کانال تلگرام ما کلیک کنید.

اخبار زیر را از دست ندهید:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «بازیگر خوش سیمای سینما از چهره و نقش هایش گفت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..