تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




راننده تسلا مدل S جان یک انسان را نجات داد

علی صادقی
نویسنده

راننده آلمانی تسلا مدل S پس از نجات دادن راننده فولکس واگن در حین حرکت با استفاده از خودروی سدان الکتریکی خود، به عنوان یک قهرمان شناخته شد.
باتوجه به گزارشات و به نقل از گروه خودروبانک، چندی پیش یک راننده 41 ساله آلمانی سوار بر خودروی تسلا مدل S خود و در حین حرکت در یکی از اتوبان‌های آلمان، زمانی که فهمید یک دستگاه خودروی فولکس واگن حرکتی نامنظم در خیابان دارد، شتاب و سرعت خود را افزایش داد تا به کنار خودروی فولکس واگن برسد و از شرایط جسمانی راننده آن مطلع شود، ولی وقتی به خودروی فولکس واگن می‌رسد متوجه می‌شود که راننده 47 ساله آن بیهوش بر روی فرمان افتاده و خودرو با استفاده از سیستم‌های ایمنی نگه دارنده اتومبیل در بین خطوط و استفاده از سایر سیستم‌های ایمنی، حرکتی نامنظم ولی پایدار در خیابان دارد، به همین دلیل راننده تسلا به جلوی فولکس واگن رفته و خود را به سپر ماشین می‌رساند و با ترمزگیری نرم و آهسته، خودروی فولکس واگن را متوقف می‌کند تا نیروی های امدادی سر صحنه حاضر شده و به وضعیت جسمانی راننده فولکس واگن رسیدگی کنند.
براساس اعلام نیروهای امدادی، راننده 47 ساله فولکس واگن در حین حرکت دچار یک سکته مغزی خفیف و سپس دچار بیهوشی شده است، به همین دلیل یک حرکت نامنظم در خیابان داشته و خوشبختانه با همکاری و درایت راننده تسلا مدل S، خودروی آن متوقف شده و از بروز حادثه‌ای وحشتناک جلوگیری شده است.
پس از شنیدن این خبر توسط ایلان ماسک بنیانگذار کمپانی خودروسازی تسلا، وی اعلام کرد که تمامی هزینه‌های تعمیرات و بازسازی خودروی تسلا مدل S مذکور به صورت رایگان و در سریع‌ترین زمان ممکن انجام خواهد شد.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «راننده تسلا مدل S جان یک انسان را نجات داد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..