تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: جدال ما و الهلال بزرگترین بازی گروه است

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار با الهلال عربستان اظهار داشت: جای خوشحالی دارد بابت بازی که فردا با الهلال خواهیم داشت. فکر می کنم این گروه، سخت ترین گروه در فاز اول این مسابقات است. 

وی افزود: گروهی که در آن قهرمان عربستان، الهلال بازی می کند و تیم الریان که قهرمان قطر است. همچنین پرسپولیس که بهترین تیم ایران است. الوحده هم در کنار تیم العین قوی ترین تیم امارات است. ما مفتخر و خوشحال هستیم که فرصت شرکت در لیگ قهرمانان آسیا را داریم و بلافاصله اولین بازی ما با الهلال برگزار خواهد شد. 

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد:متاسفانه ما این بازی را در تهران برگزار نمی کنیم و اینجا برگزار می شود. این در حالی است که بازی می توانست در تهران با حضور تماشاگران پرشمار برگزار شود. 

برانکو در ادامه درباره الهلال گفت: اولین بازی قطعا مهمترین و بزرگترین بازی است که پرسپولیس و الهلال به مصاف هم می روند. اولین بازی بسیار مهم است و می تواند مسیر اصلی ما در بازیهای دیگر را مشخص کند. طبیعی است که ما احترام زیادی برای الهلال قائلیم که تیم بسیار خوبی دارد اما ما هم هدف و فلسفه خاص خود را داریم و دوست داریم با بازی زیبایمان هوادارانمان را شاد کنیم. همچنین آن چیزی که دیدگاه و فلسفه ما هست این است که هر بازی را با قدرت و نتیجه عالی تمام کنیم.

کاپ

450




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: جدال ما و الهلال بزرگترین بازی گروه است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..