تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عباس آخوندی در «راه» ماند

عباس آخوندی با اعتماد مجدد مجلس دهم، وزیر راه و شهرسازی باقی ماند.

به گزارش بی‌باک، جلسه علنی نمایندگان مجلس شورای اسلامی از صبح امروز (یکشنبه اول اسفند) به منظور بررسی استیضاح عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد.

در این نشست پس از بیان دیدگا‌‌ه‌های موافقان و مخالفان استیضاح و نیز دفاعیات وزیر راه، در نهایت نمایندگان مجلس به ابقای عباس آخوندی در کابینه دولت یازدهم رأی مثبت دادند و آخوندی همچنان در وزارت «راه» باقی ماند.

بهارستان‌نشینان در این جلسه از مجموع 255 نماینده حاضر با 74 رأی موافق، 176 رأی مخالف و 5 رأی ممتنع به عباس آخوندی برای دومین بار رأی اعتماد دادند.

عباس آخوندی مهرماه سال گذشته نیز استیضاح شد و مجلس مجددا به وزیر راه و شهرسازی رای اعتماد داد.

منبع: تسنیم





پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عباس آخوندی در «راه» ماند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..