تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حدود 10 هتل در استان کرمان در حال ساخت است

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و #گردشگری استان #کرمان گفت: حدود 10 #هتل در استان کرمان در حال ساخت است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمود وفایی در آخرین جلسه کمیسیون گردشگری و خدمات اتاق بازرگانی استان کرمان در سال 95 اظهار داشت: استان کرمان در بهره برداری از موقعیت های بزرگ خود به خوبی عمل نکرده است.

وی با بیان اینکه در هر سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در استان کرمان جزو استان های برتر کشور هستیم خاطرنشان کرد: 7 هزار اثر در استان کرمان شناسایی شده که از این تعداد 700 اثر تاریخ ثبت ملی شده است.

وفایی با اشاره به اینکه 7 پرونده میراث جهانی از استان کرمان است که 5 اثر آن ثبت جهانی شده است گفت: بناهای تاریخی در این دوره بازسازی و مرمت شد که هر کدام شان می توانست عملکرد یک دوره مدیریتی باشد.

وی با بیان اینکه معادل ظرفیت هتلی در استان کرمان اقامتگاه بوم گردی ایجاد شده است افزود: در سال جاری 100 اقامتگاه بوم گردی در استان کرمان ایجاد شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمان با تاکید بر ایجاد زیرساخت های گردشگری در استان کرمان گفت: به همین منظور حدود 10 هتل در استان کرمان در حال ساخت است.

وی با اشاره به اینکه ستاد سفر استان کرمان مدتی است فعال شده و برنامه ریزی برای استقبال از مسافران نوروزی در حال انجام است تصریح کرد: استان کرمان آماده استقبال از گردشگران و مسافران نوروزی است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حدود 10 هتل در استان کرمان در حال ساخت است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..