تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ورود روسای مجالس کشورهای مختلف به تهران + فیلم

روسای مجلس کشورهای مالی ، مالزی ، الجزایر ، کره شمالی ، زنگبار ، اوگاندا ، گینه ، ماداگاسکار ، سریلانکا و سوریه برای حضور در کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین وارد تهران شدند .

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ، ششمین کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین سوم و چهارم اسفند با حضور هیات هایی از 80  کشور جهان در تهران برگزار می شود .

این اجلاس به ریاست دکتر علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی و بیانیه مقام معظم رهبری در نخستین روز کاری خود در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی کار خود را از فردا آغاز می کند .

قانون حمایت جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین در 19 اردیبهشت 1369 تصویب شده است و از آن پس تاکنون 5 کنفرانس با حمایت از انتفاضه فلسطین در کشور برگزار شده است. 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ورود روسای مجالس کشورهای مختلف به تهران + فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..