تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارثیه، عامل کشتار خانوادگی در گلستان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان؛فرمانده انتظامی گلستان گفت: در ساعت 20:17 دقیقه شنبه ماموران پلیس شهرستان کلاله در جریان خبر قتل سه عضو از یک خانواده قرار گرفتند که با حضور در محل مشخص شد، مردی 60 ساله و همسر میانسالش به دلیل ضربه با جسم سخت و نوه خردسال آنها بر اثر خفگی به قتل رسیده اند و در این بین خودروی سمندی که در خانه بوده به سرقت رفته است.

سردار علی اکبر جاویدان افزود: با تحقیق از همسایه این خانواده مشخص شد پسر این خانواده که تازه از خارج کشور بازگشته بود ساعتی قبل با خودروی سمند از خانه خارج شده و از همین رو مشخصات این خودرو و تصاویر متهم دراختیار گشت‌های انتظامی قرار داده شد.

وی ادامه داد: ماموران در کمتر از 10 ساعت موفق شدند متهم را در یکی از روستاهای اطراف این شهرستان شناسایی و دستگیر کنند.

جاویدان اضافه کرد: این فرد در بازجویی ها اعتراف کرد که مدتی قبل به دلیل اختلاف از همسرش جدا شده و هفت سال در کشور هند برای دریافت مدرک مهندسی سکونت داشت و بعد از بازگشت به کشور چندین بار بر سر مسائل مالی و دریافت سهم الارث با پدرش درگیر شده بود.

وی ادامه داد: این فرد در آخرین درگیری شنبه این هفته، با تبری که در خانه بوده به پدر و مادرش حمله می کند و فرزند خواهرش هم که شاهد این ماجرا بوده خفه می کند.

جاویدان گفت: در حال حاضر این فرد با قرار قانونی در بازداشت به سر می‌برد و برای مشخص شدن سلامت روانی‌اش به پزشکی قانونی منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/م




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارثیه، عامل کشتار خانوادگی در گلستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..