تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واگذاری پنل خورشیدی به خانواده های مددجو

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛میرشکار مدیرکل کمیته امداد استان با اشاره به اهمیت توانمندسازی خانواده‌های تحت پوشش گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) در استان قم حدود 6.6 درصد از کل خانوارها و 3.3 دهم درصد از کل جمعیت را تحت پوشش قرار داده که با توجه به این آمار نیاز به توانمندسازی و ایجاد اشتغال پایدار برای افراد و خانواده‌ها بیش‌ازپیش احساس می‌شود.

وی بابیان اینکه تاکنون بیش از 1700 خانواده با طرح‌های خودکفایی و اشتغال از تحت پوشش بودن کمیته امداد خارج‌ شده‌اند، افزود: برای نخستین بار در کشور به‌منظور ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان کمیته امداد، پنل‌های تولید برق از انرژی خورشیدی در اختیار این خانواده‌ها قرار گرفته است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان قم ادامه داد: پنل‌های انرژی خورشیدی در محیطی حدود 20 متری اقدام به تولید برق خواهند کرد که در گام نخست این طرح 100 خانوار با وام 20 میلیونی این پنل‌ها را خریداری و نصب کرده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هماهنگی‌های خرید برق تولیدی توسط این پنل‌ها با شرکت برق منطقه‌ای قم شده است، ابراز کرد: طبق برآوردهای انجام‌شده خانواده‌ها ماهانه بین 700 تا 800 هزار تومان درآمد از این روش کسب خواهند کرد.

میرشکار خاطرنشان کرد: واگذاری پنل‌های خورشیدی و خرید تضمینی برق آن‌ها در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و جلوگیری از ایجاد مخاطرات زیست‌محیطی است و در گام‌های بعد برای بخش‌های دیگر استان نیز کارهای مطالعاتی آن انجام خواهد شد تا در سال 96 تعداد بیشتری از خانواده‌ها از تحت پوشش بودن خارج شوند.

انتهای پیام/ش




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واگذاری پنل خورشیدی به خانواده های مددجو»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..