تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نارضایتی ۷۹درصدی از عملکرد شورای شهر میاندوآب

ساعت: 12:17 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1044037

۷۹ درصد کسانی که در نظرسنجی پایگاه خبری، تحلیلی زرین خبر شرکت کرده اند، عملکرد شورای شهر میاندوآب را ضعیف می دانند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از زرین خبر،شورای شهر همواره در میاندوآب از جایگاه والایی برخوردار بوده است به گونه ای که اخبار منتشره از شورای شهر همواره در صدر اخبار این شهرستان قرار داشته و دارد.

شورای شهر دور چهارم نیز از شهریور ماه 92 کار خود را شروع کرد و سال آینده نیز دوره مدت مسئولیت اعضای شورای فعلی خاتمه یافته و اعضای دور پنجم نیز در انتخابات اردیبهشت ماه انتخاب می شوند.

اما پایگاه خبری، تحلیلی زرین خبر برای اینکه ارزیابی از عملکرد حدود 3/5 ساله شورای چهارم شهر داشته باشد، نظرسنجی را با عنوان" عملکرد شورای چهارم شهر میاندوآب را تاکنون چگونه ارزیابی می کنید؟" بر روی صفحه اصلی خود قرار داد و شرکت کنندگان در آن از بین گزینه های "عالی"، "خوب"، "متوسط" و "ضعیف" انتخاب کردند.

در این نظرسنجی دو هزار و 43 نفر شرکت کردند که طی آن 79 درصد و یک هزار و 614 نفر از رای دهندگان عملکرد شورای چهارم شهر میاندوآب را ضعیف عنوان کرده اند.

هم چنین در این نظرسنجی 388 نفر معادل 19 درصد رای دهندگان گزینه عالی، 30 نفر معادل یک درصد مجموع شرکت کنندگان به گزینه خوب و 11 نفر معادل یک درصد نیز به عملکرد متوسط شورای شهر رای داده اند.

در زیر نتایج این نظر سنجی را مشاهده می کنید:


انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نارضایتی ۷۹درصدی از عملکرد شورای شهر میاندوآب»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..