تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




امکانات راهداری شهرستان میانه جوابگوی مواقع بحرانی نیست

ساعت: 12:15 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1043994

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه با بیان اینکه امکانات و تجهیزات راهداری میانه از لحاظ کمیت و کیفیت دچار مشکل هستند افزود:با وجود زحمات شبانه روزی نیروهای راهداری، امکانات راهداری شهرستان جوابگوی مواقع بحرانی نیست.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  میانا، حمید شکری در جلسه ستاد مدیریت بحران با محوریت ارزیابی حضور به موقع نیروها گفت:  ارزیابی عملکرد  ستاد مدیریت بحران سبب سنجش سرعت عمل در مواقع بروز حوادث از ضروریات است.

پوی با اشاره به مسدود شدن راهها، مسافران در راه مانده و قطعی برق و تلفن در بعضی محورهای مواصلاتی شهرستان میانه به دلیل برف و کولاک در دو هفته اخیر گفت: شهرستان با شبه بحران روبرو شد که با وارد عمل شدن ستاد بحران به نوعی ارزیابی از نظر آمادگی، امکانات و تجهیزات و جدیت و پشتکار اعضا بدست آمد.

شکری از همه مدیرانی که به طور مستقیم درگیر این بحران بودند از جمله اداره راهداری که در این یکماهه اخیر به صورت شبانه روز در جاده ها حضور داشته و به در راه ماندگان کمک نموده و سبب بازگشایی مسیر ها می شدند و نیز از زحمات هلال احمر، شبکه بهداشت و درمان، برق و مخابرات برای برطرف نمودن مشکلات تقدیر نمود.

فرماندار ویژه میانه همچنین با بیان اینکه مشکلات و کمبودهای اداره راهداری و ستاد مدیریت بحران شهرستان را به استاندار آذربایجان شرقی انعکاس یافته، تاکید کرد: علی رغم این مشکلات باید امکانات و وضعیت موجود را آماده تر نگهداشته و بهتر از گذشته به ارائه خدمات بپردازیم.

وی از برگزاری کلاس آموزش بحران در استان به مدت ۲ روز از روز سه شنبه خبرداده گفت: اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان نیز در این کلاسها برای آمادگی هر چه بیشتر حضور خواهند یافت.

در ادامه جلسه مهدی مشایخی معاون امور عمران و برنامه ریزی فرماندار ویژه میانه گزارشی از وضعیت روزهای اخیر ارائه نمود.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «امکانات راهداری شهرستان میانه جوابگوی مواقع بحرانی نیست»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..