تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




نشست بررسی مشکلات نخبگان آذرشهر

ساعت: 12:14 منتشر شده در مورخ: 1395/12/02 شناسه خبر: 1043708

نشست فرماندار آذرشهر با نخبگان شهرستان و انجمن مشورتی جوانان روستایی، با حضور مسئولین ادارات مرتبط با جوانان و نخبگان در محل اتاق جلسات فرمانداری آذرشهر برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از توفارقان، فرماندار آذرشهر گفت : مهمترین اولویت اقتصادی این شهرستان ، ایجاد صنایع فراوری و تبدیلی است و نخبگان صنعتی باید در این حوزه بیش از پیش تلاش کنند.
یدالله الهیاری در نشست بررسی مشکلات نخبگان  آذرشهر افزود : با وجود اینکه این شهرستان قطب تولید انواع خشکبار و سنگهای معدنی در  شمال غرب کشور است  اما نبود مراکز فراوری ، بسته بندی و تبدیلی ، مشکلات متعددی را برای تولیدکنندگان شهرستان ایجاد کرده است.
وی خاطرنشان کرد : دولت از طرحهای دانش بنیان نخبگان  آذرشهری به شرطی که برای این شهرستان  سودآوری داشته باشد حمایت می کند و تسهیلات ویژه ای برای طرح های متناسب با اقلیم و بازارکار آذرشهر به تولیدکننده در نظر گرفته است.
فرماندار آذرشهر همچنین استفاده از ظرفیت گردشگری این شهرستان را برای توسعه اقتصادی مهم ارزیابی کرد و از نخبگان حوزه های مختلف خواست تا طرح های سود ده گردشگری منطقه توریستی قرمزگل را برای اجرایی شدن ارائه کنند.
در این نشست نخبگان حوزه های مختلف ، حمایت عملی مسئولان را از فعالان علمی ،صنعتی و هنری ، ایجاد مرکز حمایت از دانشجویان و دانش آموزان مبتکر ، ارائه تسهیلات بانکی با سود کمتر به افراد نخبه را خواستارشدند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «نشست بررسی مشکلات نخبگان آذرشهر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..