تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استراتژی «ضربه‌گیر روحانی» برای انتخابات ۹۶

به نظر شما بهتر است اصلاح‌طلبان یک گزینه در کنار آقای روحانی معرفی کنند و یا چند گزینه داشته باشند؟

من معتقدم در شرایط کنونی چند گزینه بهتر می‌تواند اصلاح‌طلبان را به اهداف خود نزدیک کند. با این وجود مساله مهم در این زمینه این است که کاندیداهایی که جریان اصلاحات در انتخابات معرفی می‌کند باید از این ظرفیت برخوردار باشند که مانند آقای عارف در انتخابات سال۹۲ هر زمان که جریان اصلاحات تشخیص داد که باید صحنه را ترک کنند، بی‌درنگ به این کار مبادرت ورزند و زمینه را برای پیروزی نهایی اصلاح‌طلبان در انتخابات فراهم کنند. در نتیجه در شرایط کنونی جریان اصلاحات باید استراتژی انتخاباتی خود را تغییر بدهد و به جای اینکه با یک گزینه در انتخابات شرکت کند، با چند گزینه در کنار آقای روحانی و به موازات ایشان در انتخابات حضور یابد. گزینه‌هایی که در کنار آقای روحانی معرفی می‌شوند باید در فضای انتخاباتی در جهت تببین و اشاعه گفتمان اصلاحات حرکت کنند و مسیر‌های جدیدی را پیش روی اصلاح‌طلبان باز کنند.

اگر کاندیداهایی که در کنار آقای روحانی معرفی شدند، در حین برگزاری انتخابات حاضر نشوند به سود ایشان کنار بروند و مدعی رای آوری شوند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟

این یک اصل اساسی است که همه کاندیداهای اصلاح‌طلب باید آن را بپذیرند. بدون شک اگر این اتفاق رخ ندهد جریان اصلاحات حمایت خود را از این گونه کاندیداها برخواهد داشت و روی شخص دیگری تمرکز خواهد کرد.یک اصلاح‌طلب واقعی باید منافع ملی را برمنافع جریانی و جناحی ترجیح بدهد و به شکلی رفتارکند که مردم احساس کنند جریان اصلاحات در راستای اهداف ملی و رویکرد وحدت آفرین حرکت می‌کند.این اتفاق در سال ۹۲ رخ داد و آقای عارف بدون در نظرگرفتن منافع جریانی و با توجه با منافع ملی از صحنه انتخابات کناره گیری کردند تا آقای روحانی در نهایت به پیروزی دست پیدا کنند. اگر لازم باشد این اتفاق باید در سال ۹۶ نیز تکرار شود.به عبارت دیگر کاندیداهای اصلاح‌طلبان پشت سر آقای روحانی و با مدیریت ایشان قرار خواهند گرفت. در واقع مدیریت استراتژیک فضای انتخابات نیز بر عهده آقای روحانی است.

به گزارش فارس، روزنامه اصلاح‌طلب آفتاب یزد چندی پیش مدعی شد: حسن روحانی از سران اصلاحات خواسته است تا افرادی را به همراه او روانه کارزار انتخابات کنند تا آنها به یاری‌اش بشتابند و در برابر هجوم حملات اصولگرایانه از او و سیاست‌های او دفاع کنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استراتژی «ضربه‌گیر روحانی» برای انتخابات ۹۶»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..